TOP termékek

Házhozszállítás

Bankett székeit, konferencia székeit, illetve rendezvényre öszecsukható asztalait igény esetén kiszállítjuk Önnek.

Blog

Gyakori kérdések

Fedelin Ádám
2020.01.29 14:31
Gyakori kérdések

1. Miért olcsóbbak bizonyos bankett székek/összecsukható asztalok?

 

Bizonyos bankettszéket, rendezvényasztalt úgy válogattuk össze erre a webáruházra, hogy a legjobb ár/érték arányban elérhető termékek is megtalálhatók legyenek nálunk. A termékek nem feltétlenül a minőségük miatt olcsóak, hanem több tényezős a helyzet.

- A székek nagyon nagy része folyamatosan elérhető, raktárkészleten/gyártói raktárkészleten vannak, vagyis folyamatos forgalomban vannak, nem igényelnek gyártást már.

- Tömegesen vannak forgalomban székeink, nem egyedi a színük, vázuk, szerkezetük, fix színben, formában kaphatók.

- Nincsen semmi cicoma, dísz a termékeken, nem a dizájn, hanem az ergonómia, az egyszerűség a lényeg.

- Alapanyagok olcsóak - egyszerű szövet, műanyag karfa, stb.

- Kínai/Lengyel/Magyar gyártás.

 

2. Rendeltem egy terméket, viszont sajnos sérült/hibás. Mit tegyek?

 

Kérjük küldjön fotót a sérült termékről (akár forgószékről, vagy bármi egyén irodai/bankett székről van szó), és amennyiben a sérülés/hiba nem az Ön hibájából keletkezett, úgy cégünk önköltséges módon orvosolja a hibát.

 

3. Nagyobb mennyiségben szeretnék rendelni összecsukható asztalt/bankettszéket. Kérhetek kedvezményt?

 

Amennyiben valóban nagyobb tételben kíván tőlünk rendelni, úgy a rendelés elküldése előtt célszerű felvenni cégünkkel a kapcsolatot, hogy egyeztethessünk a további árakról, kedvezményekről. Bankettszékek és rakásolható konferencia székek esetén a nagyobb tétel több száz széktől minősítjük nagyobb mennyiségnek, a forgószékeket pedig pár tucattól.

 

4. Milyen módon tudok fizetni?

 

Előreutalással, készpénzzel.

 

5. Hol található a bemutatótermük/boltjuk?

 

2146 Mogyoród, Szent Jakab Park 162. - Portaszolgálat van, ahol meg kell adni, hogy cégünkhöz érkeznek. Kérjük érkezésük előtt telefonon vagy e-mailen jelezzék érkezési szándékukat, mivel nem bolthelység, hanem iroda vagyunk.

 

6. Milyen referenciákkal, tapasztalattal rendelkeznek?

 

Évtizedes múltra tekint vissza cégünk a bútoriparban. Az alábbi linken megtekintheti pár referenciamunkánkat.

 

7. Hány év garanciát vállalnak termékeikre?

 

Minden termékünkre 1 év garanciát vállalunk, kivéve azon termékeket, ahol külön fel van tüntetve a garancia időtartama. Bizonyos tárgyalószéknél, bankettszéknél és bankett asztalnál előfordulat 2 vagy akár 3 év garancia is.

 

8. Átvettem a csomagot, viszont a termék sérülten/hiányosan érkezett.

 

A csomag átvétele előtt kérjük nézze át a csomagolást, és amennyiben sérülést vél felfedezni rajta, nézze át átvétel előtt a széket. Sajnos átvétel után nem tudunk reklamációt elfogadni olyan okra hivatkozva, ami nem garanciális hiba. Előfordult már hasonló eset, és mindenkinek kellemetlen volt, mert feladás előtt a terméket átnéztük, és sérülésmentesen adtuk fel, viszont az ügyfél nem nézte át az átvételkor a terméket, és utólag, 2 napra rá jelezte a sérülést. Gyártónk jóindulatának köszönhetően végül orvosoltuk a hibát, viszont nem minden esetben tudunk sajnos segíteni. Így célszerű előre elkerülni a problémát, hogy ne legyen végül senkinek sem gondja a dologból.